1. Administrează și dezvoltă portofoliul de clienți;
2. Stabilește și participă la întâlnirile cu clienții (telefonice, on line, directe) sau cu proiectanții;
3. Întocmește documentația premergătoare întâlnirilor;
4. Redactează minutele întâlnirilor și/sau completeză informațiile rezultate în urma întâlnirilor în CRM;
5. Răspunde pentru calitatea aprovizionării clienților;
6. Răspunde de încasarea sumelor datorate de către clienți, în termenele stabilite conform politicilor comerciale;
7. Prezintă, promovează și vinde produsele în conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
8. Urmărește îndeplinirea/realizarea planului/target-ului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
9. Participă la negocieri, întocmește contractele, monitorizează derularea și finalizarea acestora;
10. Participa activ la planificarea și implementarea strategiei de vânzări;
11. Întocmește oferte pentru clienți;
12. Solicită limite Hermes pentru clienții noi sau majorări de limită pentru cei vechi;
13. Întocmește comenzile furnizor (Order);
14. Solicită efectuarea rezervărilor de echipamente în ERP sau prelungirea, în timp util, a celor care necesită un astfel de demers;
15. Generează comenzile client în ERP și le <validează>;
16. Solicită emiterea de facturi proforme și facturi de avans atunci când politica comercială impune acest demers în procesul de vânzare;
17. Generează <Project-Sheet-uri> pentru proiectele unde are nevoie de discount suplimentar;
18. Realizează și transmite periodic raportări privind activitatea competiției în zona de responsabilitate;